דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה לאהוב לבך 

מאת    [ 16/10/2010 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 6117 פעמים ]

אין כמו אהבה - פרפרים בבטן, פעימות לב מואצות, מחשבות אינסופיות, חוסר ריכוז, געגועים - זה בדיוק מה שאת מרגישה עכשיו ושיזהרו אלו שאומרים לך שמדובר בקלישאות ושהכול חולף. את על גג העולם.

בא לך לקנות לו מתנה - לא צריך סיבה

כשאוהבים רוצים להיות ביחד כל הזמן וכל הזמן גם רוצים להפתיע ולפנק זה את זו. את רוצה להפתיע את החבר שלך ולפנק אותו ואין דרך טובה יותר מאשר לקנות לו מתנה. מתנות הן כבר לא עניין רק ליום הולדת. יש המון "תירוצים" שאת יכולה להמציא לעצמך או לאחרים (אבל את הרי לא דופקת חשבון לאחרים), כדי להצדיק קניית מתנה. את יכולה לקנות לו מתנה ליום האהבה או מתנה כדי לציין את יום החברות - השבועי, החודשי, השנתי. גם סתם ככה כי את מתגעגעת אליו כשהוא בצבא, או כי בדיוק היום לפני: חודש/ חודשיים/שנה או: השלימי את החסר, הכרתם זה את זו ב: מועדון/ מסיבה/ פייסבוק (זהירות)/ אצל חבר שלו/ בכפר קוקה קולה או: השלימי את החסר - מתנה כי אין סיבה למסיבה, סתם, כי בא לך.

מה לקנות לו

את יכולה לבחור במתנה קטנה ונחמדה ואפילו לקנות אותה לשניכם ואז יהיו לכם מחזיקי מפתחות תואמים עם תמונה שלכם מהקיץ האחרון, ספלים תואמים עם תמונת קלוז-אפ (את נראית בה מהממת) - כך בכל בוקר כשתשתו את הקפה, תזכרו זה בזו. מתנה מפנקת, יפה ולא יקרה יכולה להיות מגבת עם תמונה או מעמד יפה לשולחן, דסקית עם כיתוב ותמונה אישית, ואפילו מגנט למקרר. דברים קטנים ומפנקים כמו תליון לפלאפון או סתם תליון יפה עם תמונה,  לרכב את יכולה לקנות לו צלון או תליון, פד לעכבר אם מדובר בפריק מחשבים או תחתוני בוקסר אם את קצת נועזת.

ואם בכל זאת את רוצה לקנות מתנה יקרה

לפעמים יש אירוע שדורש מתנה גדולה יותר וזה קורה לא רק כשיש אירוע אמיתי, לפעמים זה אירוע שהלב שלך אומר לך, הוא אומר לך שאת רוצה לקנות לו מתנה גדולה כי את אוהבת אותו וכי מגיע לו כי הוא כזה מאמי. מתנה יקרה יכולה להיות יקרה לכל תקציב. את יכולה לבחור לקנות לו מצעים שתהיה עליהם הדפסה של תמונה שלכם, אלבום תמונות גדול, חמסה עם תמונה או להיות פרקטית ולבחור בלוח שעם עם הקדשה - למרות כל היומנים האלקטרונים במחשב ובנייד אין כמו מראה עיניים לתזכורות. הכול כמובן בהתאם ללב, לאהבה וגם...לתקציב שלך.

לציין את יום החברות

לפני כמה חודשים בכלל לא חשבת על חבר, טוב, נו, בטח שחשבת אבל לא התעניינת באלה שרצו אותך וזה שאת רצית בו, לא היה מעוניין. היום את מאושרת. מצאת אותו, את האחד שמצא אותך וכיף לך. סבבה. כל כך בא לך לקנות לו מתנה כי הרי יום החברות מתקרב. את מתלבטת מה לקנות לו, מתנה שתשאיר אותך בלבו, גם שכאת לא נמצאת לידו. המתנה הזו צריכה להיות עם תמונה שלך או שלכם ביחד, שתהיה בה הקדשה אישית שאת כתבת לו, ואל תדאגי, אם את לא יודעת לכתוב, יהיה מי שיכתוב עבורך והוא יהיה בטוח שאת כתבת, אף אחד לא יידע את סודך. ואז תצאו לארוחת ערב או למועדון, יכול להיות שתבחרו בצורת בילוי אחרת שאהובה על שניכם (משחק כדורסל של מכבי? הצגה בקאמרי? ארוחת ערב עם ההורים? ויש עוד שלל דברים הזויים ששניכם יכולים לאהוב), סביר להניח שגם הוא יקנה לך מתנה ואת תפתיעי אותו במתנה עם התמונה הכי האהובה עליו.

מתנה רומנטית

את רוצה מתנה רומנטית, שתהיה הכי מיוחדת בעולם, שהחבר שלך ירגש יחיד ומיוחד, שיידע שהוא האהבה האמיתית שלך ויבין שהקדשת הרבה תשומת לב לבחירת המתנה ולא רצת לקנות  לו עוד חולצה בקניון. למשל אם תקני לו אריזת שוקולדים עם תמונות שלכם והקדשה אישית הוא גם ייהנה מהשוקולד ובניגוד לאריזות השוקולד הנמכרות בחנויות - זו תהיה אך ורק שלו. אולי תבחרי לקנות לו נר כי את רוצה קצת אווירה רומנטית בחדר שלו (זה הזמן להעיף את צעיפי קבוצת הכדורגל האהובה עליו) קני לו נר יפה עם כיתוב מיוחד ותמונה. ואם בעיצוב החדר שלו אנחנו עוסקים יש גם כרית יפה עם הקדשה אישית במקום הכרית המעופשת של הפועל חיפה שקנו לו בבר מצווה.  אלה הם הדברים הרומנטיים שמחממים את הלב.

www.mtna.co.il הופכים תמונה למתנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב